Order shipped within 2 business days

30 days return period

Returpolicy

VÅR RETURPOLICY

Is your order not entirely what you expected? We're sorry to hear that. At Steve Madden you can easily return unworn shoes, bags, clothing or accessories. We offer a return period of 30 days, counting from the day your order was delivered.

Vi rekommenderar att du provar skorna på en matta tills du är säker på att du behåller dem. Använd den medföljande packningssedeln. för att returnera din beställning. Saknas det en följesedel? Då kan den också laddas ner här.

Did you place your order on or after 14-05-2024? Follow the steps below:
1. Go to https://stevemadden-se.returnista.com/ and follow the steps to register your return. You will find your order number in the order confirmation email. Your order number always starts with STEV, followed by numbers. After you have registered your return, you will receive the return label. Please fill out the reason for return on the packing slip and attach the packing slip to your order.
2. Carefully pack your return in the original packaging and protective paper. Don’t forget to add this packaging slip to the box. Follow the instructions of the courier/print and stick the return label on your package and take it to your local postal service.
3. Keep your proof of postage. Return shipping costs are non-refundable.
4. You can expect the refund within 5 business days after we have received and processed your return. All refunds will be issued to your original payment method. You will receive a confirmation per email.

 

Did you place your order before 14-05-2024? Follow the steps below:
1. Fill out the reason for return on the packing slip.
2. Carefully pack your return. Shoes must be returned in the original shoe box. Add the packing slip to the package.
3. Write the return address on your package and take it to your local postal service. Pay for the return label and keep your
proof of postage. Return shipping costs are non-refundable.
4. You can expect the refund within 5 business days after we have received and processed your return. All refunds will be
issued to your original payment method.

Returadress

Steve Madden - DSV Solutions NL
Transportweg 7
7041 KK ’s-Heerenberg
Nederländerna

Vi kan tyvärr inte tillhandahålla några förtryckta returetiketter, eftersom kunden är ansvarig för returkostnaderna på vår webbshop.

Returvillkor

Returnera din beställning i originalförpackningen (kartong) och se till att din retur är väl förpackad.
Kort, klistermärken eller andra etiketter får inte tas bort.
Bifoga gärna följesedeln och fyll i orsaken till returen på returformuläret på din följesedel

Vi kan bara ta emot returer från beställningar som gjorts på www.stevemadden.se. Steve Madden-produkter som köpts från andra återförsäljare måste returneras där de köpts.

Har du ett klagomål om någon produkt som du fått? Då skulle vi vilja be dig att omedelbart kontakta vår kundtjänst med ditt klagomål och beställningsnummer. Glöm inte att bifoga bilder. Utifrån ditt klagomål och bilderna kommer vi att försöka hitta en lämplig lösning så snart som möjligt!
You can contact our customer service by email: [email protected]

Vi kan inte acceptera returer som har använts, är skadade eller som inte uppfyller de ovan nämnda villkoren.

VEM BETALAR RETURKOSTNADERNA?

As a customer, you will be liable for the return costs. You can return your order with a logistic company of your own choice. The return costs will vary, depending on the country you're returning your order from. Please make note that all returns must be send back to our warehouse in the Netherlands. Unfortunately, it isn't possible to return your order in store.

NÄR KAN JAG FÖRVÄNTA MIG MIN ÅTERBETALNING?

Frakten och bearbetningen av returer kan ta upp till 14 dagar. Du kan förvänta dig återbetalningen inom 5 arbetsdagar efter att vi mottagit och behandlat din retur. Eventuella återbetalningar kommer att utfärdas till den betalningsmetod du använde för att göra din beställning. Du kommer att få en bekräftelse via e-post.

OBS! Behåll ditt returbevis tills behandlingen och återbetalningen av din retur är helt klara. Utan ett giltigt returbevis kan vi inte starta en utredning av din saknade retur. Det innebär att vi inte kan behandla återbetalningen vid en saknad retur utan ett giltigt returbevis.

ÄR DET MÖJLIGT ATT BYTA EN ARTIKEL?

Nej, vårt system tillåter oss tyvärr inte att erbjuda våra kunder utbyten just nu. Om du skulle vilja ha en annan storlek eller färg, skulle vi vilja be dig att returnera din första beställning och göra en ny beställning på den produkt/de produkter du önskar.

WILL THE SHIPPING COSTS BE REFUNDED IF I RETURN MY ORDER?

Have you paid shipping costs and did you return your entire order? Then the shipping costs will be fully refunded. If you have paid shipping costs and returned part of the order, the shipping costs will not be refunded.

You will receive a return confirmation by email after your return has been processed in our warehouse. This will contain the exact amount that will be refunded.

Please make note that this is about the shipping costs from warehouse to your shipping address and not the return costs.

DIN VARUKORG

Stäng

Du har inga varor i din varukorg.

SNABBA KASSAFLÖDESALTERNATIV

Fler betalningsmetoder är möjliga i nästa steg i kassan.